Sunday, November 30, 2014

Inledning av årets julstök

Jag har druckit julmust! Provade zeunerts som min syster rekommenderade (btw deras öl är god). Köpte två 6-pack när de hade bra pris på Ica, men de tog slut innan den här helgen, så vi köpte ytterligare 5 st flaskor tidigare i veckan. Och de två som är kvar just nu är mina hehe. Tänk en blandning mellan öl utan alkohol samt vanlig julmust - så smakar den. Väldigt gott faktiskt. Man rapar mycket av den...





För någon dag sen satte jag upp våran nya julstjärna och de röda gardinerna (från förra året). Frågade killen om han tyckte det blev fint men han sa bara att man inte ska fråga en kille om inredningsdetaljer. Strunt samma, jag vill ha lite julfint och FINT ska det bli, trots att vi inte firar julen hemma hos oss. Ser fram emot snön. Det är så förbannat mörkt ute varje dag så jag har faktiskt börja ta D-vitamin. Med kvarliggande snö skulle det åtminstone vara lite ljusare ute.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...