Monday, December 1, 2014

Tack Findus för maten!

Jag är ingen mästerkock och ibland är jag dessutom väldigt lat, så då blir det snabb färdigmat. Men när jag väl lagat mat som sparkar smaklökarna baklänges i munnen på mig så säger jag alltid "FAN VA BRA JAG ÄR!". Jag borde göra det oftare med alla typer av saker i livet. Men den här gången vill jag tacka Findus för smakprovet. Genom deras facebook eller hemsida fick jag den här måltiden gratis.





Den här var väldigt god men jag tror inte jag kommer köpa den igen. Den får dock 4/5 i betyg för den var väldigt smakrik. Jag hade gett den högre betyg om den inte varit så knepig att tillaga. Dessutom hade jag inte kunnat äta den ur förpackningen för fisken badade i vätska efter att den var tillagad (mikro). Jag äter sällan färdigmat. Ja, den här var god. Men jag lägger inte ut så mycket som den här annars kostar för att få mat som jag inte är helnöjd med.

För mer matinspiration, gå in på Middagshjälpen!


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...