Monday, December 29, 2014

Snö som stannar

Jag har haft fullt upp hela månaden - med jobb! Jag är så glad för att jag hållit mig sysselsatt med den här uppgiften. Det var lite hackigt i början men resterande dagar har det gått jättebra! I och med det här har jag inte lagt ner någon tid alls för att blogga, jag har haft en ganska strikt regel för att kunna hålla mina rutiner intakta: inga skärmar av något slag efter kl 22, speciellt om jag börjar jobba kl 10 dagen därpå.

Julen var grön i år, jag firade den fyra dagar i sträck. Jag var ganska trött på julmat två av dessa dagar i rad, så på den fjärde dagen serverades pizza. Snön kom dagen efter annandagen. Och det är för min del högt uppskattat med sol! Trots att det betyder kyligare.





På nyår är jag ledig, dagen därpå är jag arbetslös igen så det är väl bäst att jag släpar mitt feta arsle till Arbetsförmedlingen och säger "Hej! Jag har inget jobb nu igen så skriv in mig i vad-det-nu-heter på 100 %.." Nej jag kanske inte säger så exakt. Men ungefär.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...