Friday, November 21, 2014

Snaggat dag något/100: tappat räkningen

Jag har tappat räkningen på hur många dagar det gått och hur många gånger jag rakat huvudet sedan 8 oktober. Det är fyra eller fem, men när var senast? Jag börjar komma upp i omkring 1 cm och det skulle vara lite intressant att ta reda på hur fort det faktiskt växer. Har för mig att det är 2-3 cm per månad för mig, men är inte säker för det var så länge sen jag lät det växa. Såhär såg jag ut i onsdags:



Men jag har inte nopprat hår sedan jag rakade huvudet senast (troligtvis under helgen innan den 10 nov för då fick jag hjälp med hårtrimmern). Pincetterna jag använt tidigare är slängda och en nagel-klippare (ej saxliknande) gick tydligen att använda också. Men den följde med killen upp till Boden och nu när han är hemma ska vi se till att fixa en sax till nagelklippning istället för den där pincettliknande prylen.

Tidigare idag snaggade jag det igen, det var nice.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...