Tuesday, October 1, 2013

Howdie doodelie! 7:e rökfria veckan!

Känner mig som Ned Flanders, inte överdrivet kristen eller som om jag har en mustasch, men optimistisk och näst intill naiv. Inte för att jag har någon som Homer som granne, men ändå. Jag menar heller inte naiv som om det vore en dålig sak, i alla fall inte i det här fallet. Men att jag är så optimistisk så jag verkligen verklig tror att jag kommer klara av det jag håller på med.


Inspirerande höstbild, vem vill inte ta en promenad om man får kolla på sånt här? Kanske inte exakt såhär, men ni vet hur det blir när man redigerar en bild man tagit med mobilen i ett litet försök att få det att se mer färgstark ut.


Dessa saker jag håller på med nu är följande:

¤ Fortsätta med att vara rökfri (skriver mer om det en annan dag)
¤ Få bättre morgonrutiner så jag tar mitt feta arsle till skolan
¤ Klara alla fyra kurser jag läser just nu och
¤ ta fler långa (kall)svettiga promenader.

Det här är en salig blandning av gamla nyårslöften och nuläget.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...