Saturday, October 5, 2013

Fifty shades of.. food

Idag var jag inne på Öppen Hand, och nej jag kan absolut inte hålla mig från att köpa billiga böcker 5-10 kr/st. Hittade Fifty shades of Grey. Femtio är också antalet poäng som man får på Middagshjälpen för att ladda upp en bild på mat. Det ska givetvis vara bild på mat man lagat själv eller ska äta och man måste ha tagit bilden själv - de är noga med sånt. Så här är några bilder på just mat som jag har delat med mig av.



Här är en sötsur tomatsås som jag kommit på själv och är väldigt stolt över. Den som är nyfiken får kika in på middagshjälpen under den här länken.



Kött, potatis och sås. Jag gjorde såsen av smakerna från det stekta köttet, körde "långkok" på 30-40 minuter och hade i gul lök och morötter. Sweet!


För att samla poäng till coola prylar till köket, bli medlem på Middagshjälpen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...