Wednesday, April 16, 2014

Snaggat i en jävla "selfie"

För bara några dagar sedan fick jag mail om att de här sakerna kommer på posten om någon vecka! Så kul att få så många saker att prova - klart jag kommer att skriva om det här i bloggen också. Eller nej, det är inte alls självklart, men vi säger att jag lovar att jag ska skriva något litet i alla fall.



Utan någon direkt anledning alls, kanske bara för att jag är en av många som faktiskt inte tar bild på mig själv varje dag - så bjussar jag på med en så kallad "egobild". Det är vad ni unga småglin kallar för "selfie" idag. Jävla nya ord, vissa ord vill jag bara stoppa upp i arslet på nya ordböcker där de nya orden finns - om nu böcker hade arslen.. Tackar okänd högre makt för att jag inte längre har låten #Selfie på hjärnan haha! Har du inte hört den, tryck på länken och lyssna noga. Fjortis-dunk.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...