Friday, April 11, 2014

Bloppis! Actionfigurer (Sagan om Ringen /de två tornen) Oöppnade!

Uppdatering: Alla blev sålda på en gång, men låter inlägget ligga kvar här bara för att säga att jag kommer lägga upp liknande saker i bloggen. Håll utkik! :)

Beskrivning: Nyköpta då Sagan om Ringen filmerna var släppta (2001-2003), aldrig öppnade, finns i Nyköping. Säljer bort ALLA mina actionfigurer (endast LOTR).

Avhämtning, jag vet inte hur jag ska kunna skicka de här med posten. Så om du inte vet hur heller, så föreslår jag att vi möts upp i Nyköping. Men kommer vi fram till hur dessa ska skickas så står köparen för porto.


Aragorn/ Strider (Sagan om Ringen) 200 kr SÅLD!








Aragorn (Sagan om de två tornen) 200 kr SÅLD!








Galadriel (Sagan om Ringen) 200 kr SÅLD!








King Théoden (Sagan om de två tornen) 150 kr SÅLD!








Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...