Sunday, February 10, 2013

Garnier: Olia-kvinna: Inför testet av hårfärgen.

För lite sen fick jag ett konstigt paket, det var tydligen från Garnier! Jag har kommit med i deras testpanel för nya hårfärgningen Olia. Fick två förpackningar och har inte provat dem ännu. Innan jag gör det ska jag (eller någon med högre level) bleka min utväxt, som är mörkbrun.


Den 20 februari kan jag logga in på olia.se för att svara på frågor som andra personer har ställt angående färgen. Tydligen så ska den inte lukta skit, dvs så stark amoniak så det inte går att andas i badrummet när man står utan linser framför spegeln och försöker "se" vart man lägger färgen. Nej men seriöst, den här färgen ska inte lukta starkt eller illa - det är jag lovad. Och till den som kanske undrar; jag kom med i testpanelen genom Garniers facebooksida.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...