Friday, March 1, 2013

Min nya mobil, min fina samsung!

För första gången i hela mitt liv har JAG köpt en ny mobil. Jag har varit tektikprylshandikappad hela livet, men nu har jag köpt en Samsung Galaxy Gio för 599kr. I års mobilsurf ingick i priset och den är låst till comviq - men det gör inget eftersom jag haft comviq sedan min första mobil.



Just nu försöker jag koppla mobilen till min blogger så jag (kanske) kan uppdatera den via mobilen. Det går trögt. Bland det första jag gjorde var att skaffa instagram, jag gillar att fota och redigera bilder så varför inte?

Min instagram: kraffs87

Kommer behöva lite tillbehör som skydd till skärmen, ett RIKTIGT BRA fodral (för jag tappar saker dagligen) och ett större minneskort. Få se nu, hoppas jag förstår hur appen funkar, sen kanske nästa uppdatering är från nallen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...