Friday, March 1, 2013

Män som sprängdes som Robin Hood 2012..

Igår köpte jag inte bara en ny mobil, jag och Jonas hittade några filmer också. Efter en väldigt trevlig fika på Ohlsons Brödbod nere på Öster gick vi till en videobutik som inte bara hyr ut filmer - de säljer de filmer som är för dumma för att vara med på hyllorna! Fyra filmer i helt OK kvalité är härligt, det tycker i alla fall min plånbok.


MÄN SOM HATAR KVINNOR
LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES
2012
ROBIN HOOD


I övrigt funderar jag på att skriva en hel uppdatering om varför en viss film (dock ingen av dessa) påverkade mig så starkt så jag började nyligen läsa romaner på svenska om kvinnor som prostituerat sig vid 14-årsålder, eller blivit bortrövade. Jävla lång mening. Nu måste jag ta kaffe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...