Friday, March 15, 2013

När tanken på siffrorna blir frågetecken och små klotter-figurer som övergår till funderingar på mat

Samhäll och matte samtidigt, jag går på sh och sen med steg tunga som om jag bar på en skyskrapa gick jag mot mattesalen. Fullt med elever men ingen lärare. Vafan. Började räkna men det gick bara åt helvete. Det finns ett studiecenter på skolan för extramatte, nästa vecka ska jag fan gå på alla dom timmarna!

Nu är maten i ugnen, Jonas och jag hjälptes åt idag. Det var extremt många kaffesugna på ica maxi förut.. Köp 5 st löfbergs lila för 100 spänn. Bara idag. När vi skulle köpa kaffe strax innan 18-tiden idag så var allt slut.

Bilden är från någon dag nu i veckan då den förbaskade snön kom tillbaka. Visst, finare med vit snö än geggig blaskmodd, men det är så kallt så jag kan nog våga påstå att jag skulle frysa ballen av mig, om jag hade en sån dvs.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...