Wednesday, April 13, 2011

Idag var ingen mulen dag, solen var iaf framme där jag gick.

Nu ska jag säga er en sak om min dag.
Den var mycket givande.


Just nu varvar jag skrivandet med att kolla på gamla bilder.
Den här är från hösten 2008, se så blond jag var.
Aww.. vad liten jag ser ut :>


På fredag fyller min Brallan år, 24 rättare sagt. Har present köpt sedan före jul så jag är förberedd så det exploderar fyrverkerier omkring mig. Fick en Malum-tshirt på posten idag, satan i gatan den var snygg! Ska nog göra annat än att bara sova i den! ÅH så glad jag är idag! Måste fixa en till kaffe.


MUSIK: Cartoons..
DAGENS: "Vi försvårar våran livssituation när vi ser våran raksträcka som kurvig, det är då vi lätt hamnar i diket" - (det där kom jag på helt själv)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...