Saturday, September 11, 2010

Avslutningsvis behöver vi lite färg här...

MUSIC: HADOUKEN!

Flyttar in hos en kompis i stan på Söndag, imorn. Tycker jag har med för mycket saker även fast det mesta bara är mina kläder.. Kommer säkert se mycket ut bara för jag ska ÅKA BUSS med skiten för jag omöjligt kan få skjuts fastän mamma inte börjar jobba förän klockan två imorgon. Hmm..


the secret life of everyday things
by : Terry Border




Kommer nog inte blogga på ett tag (skönt att slippa frestas, jag håller mig hellre till dagboken anyway). Vet inte hur han har det med internet där hemma. Utnyttjar datorerna i skolan annars.

Min dator ska packas ner också. Så nu tänker jag alltså stänga av. Dags att vända sida nu, för det är ett nytt kapitel som börjar där! I övrigt mår jag finfint. Vi hörs! (Av en ren slump kommer det vara enklast att nå mig på mobilen).

1 comment:

andré said...

haha när man änligen skriver så ska du inte vara aktiv :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...