Wednesday, September 1, 2010

Min middag som bestod av popcorn.

Min katt kom in och fes i mitt rum. Tack Sixten! Ändrade planer, jag sover i soffan resten av.. mitt återstårnde liv som Tystbergabo. Tack vare en incident igårnatt (jag utgår från att allt jag upplever inte är inbillning, utan att det betyder ngt) i mitt rum vågar jag helt enkelt inte sova i min säng. Och med det sagt hoppar jag av filosofikursen till då jag känner mig redo att öppna upp mig igen för obesvarade frågor om vår exixtens, hur vi uppfattar verkligheten - vad är verkligheten - vad är kunskap. Alla -ismer, alla definitioner, alla viktiga filosofer genom historien. Allt.

Filosofi är ett favoritämne.. men kursen är för djup, och jag är för öppen. Funkar inte. Dessutom läser jag redan 400p = 100% = HELTID = CSN har inte ett skit att klaga på då jag hoppar av filosofi (som annars ger mig totalt 450p dvs övertid).

Undrar om det finns oboy här hemma...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...