Monday, May 18, 2015

Tamponger på posten!

Provar en tremånadersprenumeration av tamponger från Sheroshop (kolla även Reddville för tamponger helt gratis). I varje utskick följer det med överraskningar, för att pigga upp under då man har mens och humörsvängningar. Just i den här lådan visste jag redan vad som skulle komma med (och det var lite därför jag skrev upp mig). Små saker av Hawaiian Tropic.




Det jag betalar för är tampongerna (och portot). 2 pkt x 3 utskick = 114 kr
Det jag får gratis är det övriga som följer med.

# Hawaiian Tropic Lip Gloss Mango/papaya SPF 25
# Hawaiian Tropic Silk Hydration SPF 15
# Hawaiian Tropic Protective Sun Lotion SPF 20
# Hawaiian Tropic Lime Coolada AFTER SUN Body Butter

Vi får väl se när jag får nytta av de här sakerna. Förhoppningsvis ganska snart. Det är ju lite trevligare med sol istället för moln, regn och blåst.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...