Sunday, May 17, 2015

Det är så roligt att jobba!

Sedan början av April har jag varit på Stadium Outlet för att göra arbetsträning. Jag stortrivs! Alla i personalen är jättesnälla och trevliga, det finns alltid något att göra och jag har lika kul i butiken som inne på lagret. Kan det bli bättre? Jag har fortfarande inte börjat jobba i kassan men det kommer jag säkert igång med längre fram.



Allt går fint och jag jobbar snabbt och effektivt - när jag väl är där. Jag måste ta mig dit för att ha så här roligt. Vissa dagar i början hade jag svårt med att ta mig upp ur sängen eller iväg. Det var som en osynlig vägg av ångest som blockerade dörren och jag kunde bara inte "gå ut". Det är inte lätt att beskriva för folk som aldrig känt liknande, men jag försöker göra det begripligt.

Jag hoppas på anställning av något slag. Men en sak i taget. Nästa: kassan!


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...