Monday, May 11, 2015

Jag prenumererar på tamponger..

Det kan låta knäppt men det är faktiskt sant, och möjligt. I höstas fick jag nys om en hemsida som skickar ut en förpackning tamponger gratis tillsammans med lite prover av skönhetsprodukter: REDVILLE. Det första paketet med prover från Nivea är det enda jag fått men NU tyckte jag det var dags att bli prenumerant. Varför? Se bild nedan:



Jag tycker mycket om Hawaiian Tropic, får lov att skylla på pappa för han luktade kokosolja varje sommar då jag var liten. Har fått höra historien om hur de tydligen skulle gå ur sortimentet på Obs Stormarknad så han och mamma köpte en hel låda full med sololja. Proverna och överraskningarna man får med är gratis, som en bonusgrej för tampongerna - som man betalar för.

Prisexempel tampongprenumeration 3 månader:
- 2 tampongboxar, 2 x 19 kr = 38 kr
- Frakt = 0 kr
- Summa 3 månader: 38 kr x 3 mån. = 114 kr

Väntar på mitt första paket.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...