Thursday, May 2, 2013

Snor och andra trevligheter

Jag är förkyld med extremt snorig näsa (extra vackert med en 3,2 tjock ring i vägen - som jag fortfarande väljer att ha kvar) och halsont. Jag låter alltså sjuk oavsett vilken tid på dygnet jag öppnar käfften och pratar.

Skriver så sällan här.. Jonas har varit till Boden och jobbat - och kommit tillbaka. Jag har haft en mindre trevlig svacka, kommit efter i skolan - men tagit igen och har läget under kontroll. Jag har tid hos ett medium om några dagar, hoppas jag inte harklar snor då. Allt är inte alltid tipp-topp med mig, men jag vill inte alltid smutsa ner i bloggen som jag gjort tidigare. Ibland väljer jag att inte säga ett skit om varför, varken här eller någon annan stans på internet. Men det är mitt val.

Till mitt framtida jag som läser min blogg, och till dig som läser nu, så ber jag om ursäkt för att min blogg inte dagligen är fullspäckad med ointressanta/intressanta mikrodelar av vad som händer i mitt liv. Kan säga såhär istället för att få med en liknelse.. Precis som då jag ska ställa mig på vågen: "jag kommer INTE att ställa mig på den där förrän det är morgon och jag har skitit!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...