Thursday, May 9, 2013

Nyhetsmorgon, köpstop och gårdagen

Ligger i soffan och tittar lite halvhjärtat på Nyhetsmorgon på fyran. En ganska inspirerande person var nyss där och berättade om att hon fått ett skattebesked på minus 70000 kr och satte köpstop på sig. Något som jag borde införa. Jag skulle vilja betala tillbaka skulder, tatuera mig igen, köpa nya möbler och kunna resa iväg utan att känna att ungefär alla sparpengar går åt.

Det ska tydligen bli svettigt ute idag, med blandat regn. Men jag kommer åka till lilla Tystberga senare idag.

Igår var jag hos ett medium, men jag berättar om det en annan gång. Mycket som hon sa var så personligt att jag inte vet om jag vill skriva det här i bloggen. Men däremot när jag kom hem hade jag otroligt mycket energi! Diskade fyra dagars disk, fixade med kryddorna och ställde dem på ballen, och möblerade om i köket. Nu ser det lilla lilla köket lite lite större ut :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...