Tuesday, January 29, 2013

Idag är ingen vanlig dag!

Idag fyller min syster år! Så direkt efter svenskalektionen senare idag (då vi ska prata om noveller) åker jag hem - sen tar vi bussen till urskogens centrum med en parkering utanför konsum som mötesplats för de "coola kidsen" i 6:an på den närliggande låg- och mellanstadieskolan. Där det finns en pizzeria vars pizzor blir flottigare och mer innehållsrika av ost för varje år som går. Där det finns en bilmack som består av lagom nyfikna personal, om de är mer allvetande om samhället än hålans frisörer är för mig okänt.

Hur som helst, jag och Jonas ska givetvis åka till Tystberga, ni gissade rätt. Så här bjussar jag på med en söt bild på mig och Linda från 2009.




Visst är vi söta? Folk säger att vi är lika, men jag förstår inte riktigt. (Och just nu när jag skriver sitter Jonas och kollar på senaste Family Guy - och skrattar så han grinar, kan inte riktigt prata och pekar på dataskärmen). Tappade tråden, ops. Spelar ingen roll, vill utropa GRATTIS till min syster!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...