Thursday, January 31, 2013

En dag så kliver en främling av tåget, för att byta till flyg.

Letar efter extraknäck. Jag är redan en mystery shopper för ett företag, men jag vill få fler napp! Nyköping är så litet så det finns knappt ett skit som erbjuds (jag är dessutom inte tillräckligt snabb med att acceptera uppdragen - andra hinner före). Men genom att gå med i 1-2 till andra så kanske jag får några extra hundralappar annat än: "Lön: 77.00 kr"



London 2008. Vad som behövs i en bild för att visa att man varit turist i London: en dubbeldäckare, telefonkiosker och en skylt som visar vart tunnelbanan är.


Ynkligt med 77 spänn, bättre än inget alls. Det är väll tur att det finns bröd till en fattig (och på tal om bröd så älskar jag franska). Jag har äntligen fått besked från CSN, min ryggs kalla kårar, att jag kommer få bidrag för den här våren jag pluggar. Lyckan är STOR! Så stor så jag ska lägga undan pengar så jag och killen kan åka till London. Jag saknar att lyssna på britter när de pratar. Eller sitta utomhus en hel natt för att vänta in att Starbucks öppnar, eller för att det ska vara en dag närmare att insläppet till en konsert börjar.. Men nästa gång jag är i London vill jag bocka av det här från listan: Madame Tussauds och en utställning jag inte vet namnet på ännu på ett museum där utställningen ska vara.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...