Wednesday, June 22, 2011

Det konstigaste jag varit med om senaste veckan:

Om jag skulle berätta om det konstigaste jag varit med om under den senaste veckan skulle jag inte berätta historien bakom de två killarna som flög drake under System of a Down spelningen på Metaltown nu i helgen, eller att jag faktiskt fick jobba alla tre dagarna i rad i visiteringen (inte SÅ konstigt iofs, jag var tydligen bra på mitt jobb). Nej, jag skulle berätta att min kära syster blivit fullkomligt galen i Twilight-serien.



Det här är för konstigt för att vara sant. Hon brukar aldrig hypa över något speciellt mycket (annat än att slå ihop sig med morsan och göra sig lustig över mig).

Haha.. och inte ens jag är så galen som hon är i den här serien. DET är lite konstigt. Idag fick hon alla tre filmer på posten, hon hade kvällen innan funderat på att slå upp solstolen med mig bredvid postlådan för att ta paketet direkt ur postgubbens händer. Vi funderade seriöst på att göra det.


MUSIK: Gogol Bordello : punk rock parranda
DAGENS: Om någon har tjocka vader, heter det fortfarande smalben? - Elenor

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...