Thursday, June 9, 2011

Hur smalt är det egentligen?

Har blängt på områdeskartorna för WCR och MT ett tag nu, blir inte så mycket klokare på det jag ser, kanske för att jag har inte varit på det nya området ännu.. Men hur smalt är det egentligen precis där, som jag ringat in? Med tanke på hur många som kommer på festivalerna, hur många får plats i bredd? Hur lång tid tar det för alla besökare att komma ut efter sista bandet spelat?



Stora scenen på WCR (Red Stage) och den största på MT (Black Stage) är precis "nedanför" flaskhalsen, det var därför jag reagerade.

Har fått reda på att funktionärer åker gratis shuttlebuss, och bor gratis på campingen. Det är jävligt bra! Annars hade jag inte haft råd. Tur&Retur kostade omkring 570 kr med swebus (varav en är nattbuss), och vad behöver jag ha med för matpeng när de bjuder på mat för alla dagar jag jobbar? Ska i alla fall mjölka ur tradera innan jag åker, vilket jag gör tidig onsdagmorgon.


MUSIK: BMTH: Blacklist
DAGENS:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...