Thursday, March 31, 2011

Elenor och katastroftanken som aldrig inträffade.

CSN bet aldig av örat på mig. Jäkla tur det eftersom jag har störst töjning i det örat, skulle kännas väldigt surt. Min flamingo, som känt är - brukar sitta på min gardinstång, sitter bredvid datorn nu och påminde min nyss om en viktig sak; skolan. Nu när dramatiken kring CSN är utrett (och jag faktiskt ska få cash enligt konstens alla regler) bör jag därför slänga mer än en tanke åt skolan.


På tal om mitt öra.
Inte mycket för världen, 12mm, snart 20 alltså.


Imorgon ska jag göra det. Ägna mig åt skolan. Ska plocka fram min mentala ögongrej som travhästar har på sig så jag gör det jag ska, och ser rakt framåt.


MUSIK: Tonight (I'm fuckin' you)
DAGENS: Fantasi är viktigare än kunskap - Einstein (upplyftande tanke)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...