Thursday, March 17, 2016

Test: Arla Mild Yoghurt via Buzzador

Jag fick vara med i kampanjen via Buzzador för Arla mild yoghurt, jag valde smaken passionsfrukt. Kort sagt så var den godare än förväntat. Mild och len smak. Passade perfekt som extra smaksättare i en smoothie och var jättegod som den var till bara flingor också.

Både smak, pris och nästan allt annat var bra. Men jag hakade upp mig på att jag velat ha kork så man kunde skaka den mellan varje omgång. Det blev kladdigt och tjockt vid "pipen" när man skulle hälla ut i skålen.



Vill du också vara en Buzzador?
Det är enkelt, och gratis att vara medlem. Ge mig din mailadress så skickar jag en inbjudan (elenor gejland), därefter anmäl dig och vänta in att det kommer upp kampanjer som matchar din profil. Obs! Fyll i din profil. När de kommer - GLÖM INTE ATT ANMÄLA INTRESSE! Det enda som krävs av dig är att du testar produkten/tjänsten och pratar om den både IRL och i sociala medier. Låter det kul? Anmäl dig :)
Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...