Thursday, March 17, 2016

Beskriv din vecka med tre ord: Jobb, jobb och jobb

Det går bra! Jag får jobba mer och mer och det är jättekul. Är så glad över det här. Hade en svacka för ett tag sen som tog hårt på mitt mående (och mitt hår, som jag fått börja om med igen). Lösningen blev en sak jag inte var beredd på: ny medicin. Vad den heter och gör tar jag en annan gång om det blir aktuellt men den funkar superbra på mig. Fick tid hos min kbt-terapeut och läkare samtidigt efter att jag provat medicinen i 3 veckor och de var mycket nöjda med resultatet.

Därefter hade jag ett möte med chefen och min handläggare från arbetsförmedlingen och det gick också bra. Förra veckan hade jag tre dagars arbetsträning följt av 5 dagars jobb, det blev mäktigt men det var kul och kändes häftigt att jag också kan klara av det, som "normala människor". Vad nu normalt är kan jag inte veta, vad som normen anses vara normalt förekommande bland många antar jag.

Och solen skiner, våren är här.



Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...