Wednesday, November 14, 2012

Kan man skriva ett julrim på någons present?

Jag har sagt att "den låter men det är ingen dildo, den är brun men den är ingen bajskorv, den har med film att göra.... och den har ögon". Kan inte låta bli att ge ledtrådar till vad en av mina bästa vänner ska få i present hehe. En annan gammal lirare fyllde 25 nu den 13:e, har sagt grattis men igen Linda - GRATTIS!

Emelie blir halvvägs till 50 i slutet av den här månaden. Hon ska få en klockren present men det vore obeskrivligt dumt av mig att avslöja vad det är - eftersom att hon mycket troligtvis fortfarande läser min blogg, right? På tal om fisar, en till ledtråd till henne: den har med fisar att göra men det är ingen pruttkudde.


Sitter vid min frånvarande sambos dator, så jag kan inte lägga upp bilder idag. Njut av mina kåserier om livet som plåster på såren.


Sista veckan i skolan nu. Idag har jag varit trött och seg som en apa, orkar inte med mig själv när jag är som jag varit idag. Huvudvärk på grund av näringsbrist också (men ät då kvinna!). Jo, grejen var den att jag var jättehungrig, men hade ingen aptit. Jag gick flera gånger till kylskåpet, glodde lite, tänkte "blä nej, orkar inte, hungrig.. nej vänta.. eller nej" (stängde dörren) /slutscen.

Mår prima nu för jag har minsann käkat kycklingklubbor, ugnsprängda småtomater och vitlökssås! Och imorn ska jag med stor säkerhet också in på Silverbullet. Ska peka på en massa smycken och tshirts och säga "vill ha!" och sen pilla på halvnakna dockor inne på lagret, de behöver ditskruvade krokar på halsen.. och kläder på sig.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...