Tuesday, November 20, 2012

Rensning och kött!

Ibland kommer man till en punkt i livet då man känner att det är dags att rensa sin blogg. Jag kommer att göra det med många många gamla inlägg i den här bloggen, mest för jag är för lat för att göra ytterligare en ny. Innan jag tar bort dem kommer jag kopiera allt (inkl. bilder) och lägga i dokument. Om min lilla mor är snäll så kanske jag kan få låna hennes superskrivare för att skriva ut alla (troligtvis) hundratals sidor. Det jag kommer erbjuda som "tack för lånet" är att jag först och främst köper ett eget storpack med A4-papper, sen köper jag nya bläckpatroner till henne. Men som med dammsugarpåsar är det svårt att veta vilka patroner som krävs. Så innan dokumenten printas ut ska jag göra en liten research. Fruktansvärt intressant!



Ikväll blir det i alla fall fläskfilé i ugn som tillagas i stekpåse, köttet har legat i marinad hela natten så det här kommer nog fan smaka gudomligt! Till köttet serveras potatis och sås. Hade jag morsans recept på potatisgratäng eller potatissallad skulle jag föredra det.. men jag måste helt klart göra en liten undersökning gällande det också.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...