Wednesday, May 4, 2011

På tal om att slänga av sig lite kläder.

Snurrade omkring inne på tradera och kollade kläder. Rätt som det var snubblade jag in på en auktion som innehöll en (för liten) topp, troligtvis för liten till ägaren också. Det var dock inte själva linnet jag reagerade på utan personens fotbollar som tog upp halva bilden.

Lite smaklöst kanske. Men om det säljer så är det ju bra, eller hur? Själv brukar jag omsorgsfullt lägga kläder jag säljer på sängen - och ta kort. Men alla sätt är ju bra så länge man blir av med det man säljer. Ingen kommer dock att få se en uns av mina bollar på tradera, så vad mer kan man säga? Inget, troligtvis.

Gokväll!


MUSIK: Ingen musik nu, alla sover faktiskt här i huset.
DAGENS: "Söt tjej" (min vän)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...