Monday, May 23, 2011

Och nu har jag bling i örat.

Hittade den här trevliga kirurgstålstunneln på 12mm på tradera för ynka 40kr. Eftersom jag tappat 2-3 st töjare i 10mm+ storlek tänkte jag att det kanske skulle vara en bra idé att sluta tramsa med töjandet och sätta i ett smycke istället. Höger öra:



I övrigt har jag svettats som ett djur inne på tradera för att få upp en massa annonser just idag. De har haft en kampanj i helgen som gick ut på att alla auktioner som las upp med en viss kod skulle säljas avgiftsfritt - vilket betyder extra hundralappar för min del. Pengar som jag annars skulle vara tvungen att ge tradera kan jag nu spara istället. Allt är mycket enklare än vad det låter.

Jag blir lika glad varje gång jag kommer på migsjälv med att flina åt de absoluta triviala sakerna vardagligen. Saker som att uppskatta hur gott kaffet är, hur bra man tycker en ny film/CD är eller hur duktig jag känner mig som röker mindre.

Hade jag en bok som i mellanstadiet skulle jag troligtvis ha massor av guldstjärnor i den just nu. Varför kan då inte auktoriteterna i min omgivning sluta gnälla och istället BARA vara glada för min skull? Bara för att jag har sköld för "negativitet" betyder inte att jag inte kan bli ledsen.


MUSIK: DEADMAU5: Sofi needs a ladder
DAGENS: "Vill du komma hem till mig och provligga min soffa?" - Elenor, på tal om raggningsrepliker jag aldrig hört förut.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...