Friday, October 2, 2015

Ursäktar uppehållet

Jag har låtit er hänga och dingla i galgen länge nu utan att jag lossat på snaran och uppdaterat er med nya inlägg, det ber jag om ursäkt för. Det har hänt mycket senaste tiden, och allt har inte varit gratis. Det har kostat på mitt välmående och mitt psyke, men nu är jag på banan igen och räknar med att jag ska vinna racet mot mitt självkritiska jag.


Fika med en vän.


1) Fortsätter på Stadium Outlet, och det har varit hackigt, men nu är det många gånger bättre. Jag arbetstränar fortfarande 4 dagar i veckan, ibland jobbar jag på helger. Som närmast ska jag jobba nu på lördag då det samtidigt är ett stort event som lär dra en hel del folk. Ska bli kul! Jag strävar efter att få anställning där.

2) För ett tag sedan åkte jag, min sambo och hans bror till det tredje brodern i Göteborg för en heldag på Liseberg - i spöregn. Blev inte så många bilder och jag såg inga dinosaurier men hade väldigt kul ändå.

3) Sambon börjar eventuellt jobba i Uppsala snart, men för närvarande ligger det på hyllan och väntar på att han ska ha ett rum att bo i under tiden.

I övrigt har jag ojämn långt snagg på huvudet. Alla kanske inte "ser" hur det ser ut, men jag gör det eftersom jag vet att jag är tjockhårig - och nu är jag inte det. Har nopprat en del på sistone så jag har gått med sjal på huvudet hela veckan på jobbet istället för att raka av allt igen. Bad min kära pojkvän att gömma pincetten för mig igen, det hjälper mig mycket att inte ha den tillgänglig. Ska också försöka mig på "100 dagar" igen - fast den här gången utan att snagga av det - jag ska låta det väca ut.

Btw, det är inte bara cancermånaden nu, det är veckan för "BFRB" (body focused repetitive behavior) och bland annat trichotillomani


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...