Saturday, April 18, 2015

Kala fläckar igen innan jag rakade huvudet

Innan jag kom igång med arbetsträningen på Stadium Outlet var jag skitnervös. Stressen av det ledde till att jag köpte en ny pincett (som numera är slängd) och nopprade väldigt mycket hår. Mestadels från sidorna av huvudet men även mitt på, och där såg det ut såhär:



Bilden är den jag la upp på instagram, tyckte det var passande att skriva #trichotillomania över den. Men sedan starten av arbetet den 30 mars har jag hållit händerna från huvudet, slängt pincetten dit pepparn växer och snaggat huvudet två gånger. Håret växer ikapp fint. Stör mig på vita hårstrån men skit samma, för det går att färga över. Nu har jag inte tid att skiva mer, ska till ICA och köpa en pallkrage och topping till pizza.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...