Monday, January 10, 2011

Inatt då jag åt myror, och vad fan nu det ska betyda.

MUSIC: "We don't need no water let the motherfucker burn.."

Inre frid är inte beroende av omständigheter, det är däremot lycka. Jag är lycklig, men samtidigt känner jag inre frid och det är fakta.


photo: elenor g. hagman


Har hittat min nästa station, hon heter Carina (eller Katarina, obs! stavning osäker), hon är ett medium. Vägledning är inte det första jag tänkte att jag behöver just nu, men det kanske inte är en dålig idé trots allt. Även om jag mår bättre mentalt nu (med ostörda nätter, dvs utan "besök").

Börjar skolan igen imorgon. Ser det inte som ett nederlag att jag inte klarade förra terminen, jag kör vidare som tåget. Och det trots att jag helt seriöst fortfarande lyssnar på Backstreet Boys ibland, då jag känner att det behövs. Fornot: ibland kan jag bete mig som SJ och aldrig komma i tid eller komma till varken det ena eller det andra, men snö är = omständigheter för ett tåg som mig.

På tal om fisk, som jag inte ätit på väldigt länge kom jag på nu.. Jag har ätit för mycket skräpmat på sitone. Och på tal om att äta, inatt drömde jag att jag låg på rygg utanför buskarna (på vägen) och halsade i mig myror, bara det att bongen var nedtryckt ända ner till magsäcken (fast jag hade ingen magsäck), jag var som en tom kropp. Så iaf, jag behövde varken tugga eller svälja, vilket är en intressant tanke. Hur ska jag tyda den här drömmen?

Vi hörs när vi hörs.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...