Saturday, July 24, 2010

Jag ska skrämma bort potentiella plankare med min machetes jag (som ni säkert vet) alltid bär med mig i bakfickan..

MUSIC: 30 SECONDS TO MARS : ALIBI


Jag har bilvit erbjuden funktionärsjobb på Way out west :) Wow två stora festivaljobb på en sommar är rekord... Ska kanske jobba hårdare med att få in mina ansökningar i tid till nästa års upplaga av en trio festivaler i Frihamnen i Göteborg.

De här snubbarna, The Chemical Brothers, är de enda jag bryr mig om att se. Håkan Hellström har jag olyckligtvis redan hört gorma ex antal gånger på festivaler jag varit på då han också varit där. Ovilligt har dock den här personens musik växt på mig och jag tycker faktiskt hans musik är riktigt underhållande - och bra. Men inget jag bryr mig om, precis som med de andra artisterna. Vill till Göteborg först och främst för utställningen :and there was light, att jobba på festival är bara kul, så varför inte anmäla sig till en till tänkte jag då jag skrev ansökan.

Ses i Göteborg igen då antar jag!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...