Monday, May 10, 2010

Groupad på dansgolvet och andra trevligheter.

JC ringde mig förut, jag missade samtalet. Jag gick in på JC och sa att de ringt mig, då jag sa vad jag heter sken butiksbiträdet upp och sa att det var jag som vunnit förstapriset i en tävling jag var med i förra månaden. Ett presentkort på 1000 kr!!!! Tidningen SUCCÉ som annonserade ut tävlingen vill göra en liten grej med bild och så på mig då jag hämtar ut presentkortet, ska göra det på onsdag :)



Annars händer ja.. skitmycket.
Är så glad över att mitt liv är så innehållsrikt nu.


Jag ligger efter i skolan men kommer fixa det eftersom mitt nya jag inte ska trycka ner mig längre och eftersom jag är en mycket mycket driven och flexibel person. Senaste helgerna har jag varit ute 2 dagar i rad - och jag älskar att stiga upp kl 6 på måndagmorgon efter en sånn helg för det bevisar bara att jag fortfarande håller balansen (och jag menar inte bara på dansgolvet).

Livet är som att hänga handdukar, det går jävligt snabbt.
So, sieze the day! Even if it kills you! Det är min filosofi.

puss på er.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...